Ik neem je meeee, neem je mee op reis.......! - Reisverslag uit Nieuw-Roden, Nederland van Judith Berghuis - WaarBenJij.nu Ik neem je meeee, neem je mee op reis.......! - Reisverslag uit Nieuw-Roden, Nederland van Judith Berghuis - WaarBenJij.nu

Ik neem je meeee, neem je mee op reis.......!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

31 Januari 2012 | Nederland, Nieuw-Roden

Buenos días amigos!

Het is bijjjjjjjjna zover....slik....snuif....en dan verruil ik Holanda voor Zuid-Amerika voor een jaar :s / :D!! En dat al per 11 februari! Mijn reisschema heb ik al goed uitgeplozen en in mijn hoofd zitten. Maar wat is nu handiger dan het ook in kaart te brengen voor jullie DUSSS hier is mijn jaarplan....


Mijn vlucht op 11 februari met British Airways:

Amsterdam - Londen 10:40 - 11:00
Londen - Rio de Janeiro 12:00 - 21:50

In Rio ga ik de tweede week vanaf 17 febr. los in al het pracht en praal tijdens het Carnaval! Misschien wel in een glitter & glamour verenpak met hoofdtooi....:p
In Buenos Aires ga ik een maand een talencursus Spaans volgen gedurende de maand mei.

Verder heb ik mijn vlucht geboekt naar Paaseiland, ik ben er dan toch vlakbij! Vandaar dat ik in zo'n 5 uur 3800 km. ga overbruggen naar het meest mysterieuze en afgelegen eilandje ter wereld. Daar blijf ik van 22 t/m 25 maart en heb via mijn vriendinnetje al een slaapplek geroggelt su-per!!

Ook heb ik al een supervette fjordencruise geboekt in Chili waar ik op een omgebouwd vrachtschip 4 dagen een tocht ga maken langs de westkust, zie http://www.navimag.com/sitio/en/patagonia_fjords/programs.aspx

In Peru ga ik de trekking der trekkings lopen, de Incatrail, op weg naar de Machu Picchu.
Via een ander vriendinneke heb ik contacten in Cuenca, Ecuador waar ik waarschijnlijk kan logeren en wie weet ga ik vrijwilligerswerk doen in een schooltje waar kinderen met het syndroom van Down worden lesgegeven.

En van ong. september t/m december zit ik in Medellin als vrijwilliger bij het straatmeisjes project van Amigos Colombianos. Uiteindelijk zal ik via de Amazone weer belanden in Brazilie hahahaaa hopelijk dan. Op de kaart ziet het er zoveel makkelijker uit dan in het echt :p

Per maand gezien:

Februari - Brazil
Maart - Uruguay / Chili
April - Chili / Argentinie
Mei - Argentinie
Juni - Bolivia
Juli - Peru
Augustus - Ecuador
September t/m December - Colombia
Januari - Amazone / Brazilie
Februari - Brazilie

Ik zeg: uitgestippelder kan haast niet! Veel makkelijker voor jullie dus om langs te komen :p
Alle plaatsen die ik sowieso ga bezoeken heb ik in google maps gezet:

http://maps.google.nl/maps/ms?vps=2&hl=nl&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=208933729643288609259.0004b7337bd80b1375e85

Verder laat ik alles aan het toeval over hoor :D. Ik zeg: laat het avontuur maar komen aiaiaiaiiiiiiiii!

Besos, Juutje

  • 31 Januari 2012 - 16:14

    Majken:

    Heee juutje,
    ziet er goed uit hoor!!!
    Het lukt me niet meer je te zien.
    We hebben tussendoor ook even een minder bericht gehad.
    Maar jij heeeeeeeeeuuuuuuuuuul veeeel plezier. en laat ze een poepie van jezelf ruiken. hahaha
    Geniet er van.
    Liefs Majken

  • 31 Januari 2012 - 17:18

    Josien:

    Wow Judith,het klinkt echt ongelooflijk gaaf! Je hebt het ook goed uitgestippeld! Ben nu al erg benieuwd hoe je carnaval in Brazil gaat ervaren...liefs

  • 31 Januari 2012 - 17:36

    Rick Kenter:

    hey Judith!

    Heel veel succes met je reis! Doe je rustig aan?! en volgend jaar weer heel thuis komen he ;)
    Je vermaakt je vast met alles wat je vanplan bent!

    groetjes rick

  • 31 Januari 2012 - 17:44

    Olga:

    Vet hoor :)

  • 31 Januari 2012 - 18:03

    Tom:

    CopaCobana in Juni, daar moet je bij zijn !!! Heel erg gaaf, is het eerste wat in mij opkomt!!! De hele reis dan he !

  • 31 Januari 2012 - 18:28

    Dorien!!:

    Juut!!!
    Wat een uber vet vooruitzicht weer!!! Sjongejonge... Dik genieten!! Maar eerst nog een feessie zaterdag: Gezellig!! Tot dan!! xx

  • 31 Januari 2012 - 18:41

    Arina:

    Si si disfruta lo ! ( oftwel in t spaans ; geniet ervan juutje :-) !! Ik ga lekker je verhalen lezen : echt wel !

    Vette plannen ! Big hug arina

  • 31 Januari 2012 - 19:12

    Corine:

    Hey wijffie!!

    Wat een supersupersuper strak mooi plan heb jij! Stiekem ben ik razend jaloers, en heb ik ook weer wat plannen om naar Zuid-Amerika te gaan als ik ben afgestudeerd! Dus wie weet kom ik je opzoeken ;)

    Heb je nog tijd om volgende week af te spreken? Dan kan ik je natuurlijk ook nog wat tips geven voor in Argentinie/Brazilie/Uruguay.

    Kus

  • 31 Januari 2012 - 20:37

    Jeannette:

    Tjonge jonge Judith, dit wordt weer een supermooie reis, als ik het zo eens lees.
    Goeie reis binnenkort, heel veel plezier én... doe voorzichtig aan!
    Liefs, Jeannette

  • 31 Januari 2012 - 20:58

    Nynke:

    Laiverd!

    Wat heb je dat goed uitgestippeld, kan wel zien dat je op een reisbureau werkt;) Kijk nu alweer uit naar al je avonturen die je hier neer gaat typen.

    Heel veel plezier zaterdag en tot dinsdag op ons afscheidsetentje!:)

    Tút'n!

  • 31 Januari 2012 - 21:05

    Anita:

    Lieve schat,

    Wat een ontzettend gaaf en ontzettend stoer avontuur... Jij gaat vast en zeker de tijd van je leven beleven.
    En wat ben ik jaloers, de reiskriebels gieren door mijn lijf :-) Ik ben heel benieuwd naar al je avonturen en zal je site ook goed in de gaten houden.
    Geniet van alles wat je gaat beleven meid, de tijd vliegt vast voorbij.

    Tot zaterdag :'-(
    (afscheid nemen bah, iets waar ik echt heel slecht in ben)

    Dikke kus

  • 31 Januari 2012 - 21:07

    Anita:

    owja... wat betreft het adresje op Paas-elaind :-S volgens Petra kun je met de Zuid-Amerikanen geen afspraken maken, ze zag het allemaal beetje somber in, maar ze had nog wel een alternatief, vertel ik je zaterdag! Kus

  • 01 Februari 2012 - 06:01

    Corina:

    ik zou zeggen een fantastische reis! geniet ervan! mooie ervaring! en wat ga je veel bezoeken!!!
    vergeet de malariapillen niet he!?
    Liefs, Corina

  • 01 Februari 2012 - 08:23

    Marit:

    Jemig de pemig:) klinkt super goed Judith! En gewoon helemaal gepland:)
    Wieweet komen RIk en ik nog wel langs ook.. gaan we eens even over nadenken!
    Reis maakt me echt super jaloers! Vooral ook de incatrail!! heeeeel gaaf!
    GENIET er heeeerlijk van meis! Dit is echt een prachtige, unieke ervaring.

    Kusje, Marit

  • 01 Februari 2012 - 19:06

    Marian:

    Fijn dat ik met je mee mag reizen in je verslagen en je foto's. Ik ga er van meegenieten en wens jou een super mooie reis!
    Prachtig wat je allemaal gaat doen onderweg.

    Groetjes van je
    ex-reisbureau-collega
    (ach, die goeie oude tijd)

  • 01 Februari 2012 - 21:16

    Magdus&Gerkus:

    Wij gaan je volgen, Ju!
    Zorg voor jezelf.
    En laat de avontuur even beginnen... Nog even kleine 2 wekjes! Coooool, zeg. Ben een beetje jealours... Maar goed, iemand moet de kinderen in Nl lesjes geven, toch? (wannee jij in Colombia bezig bent) hihi ;):P

    Dikke knuf

  • 16 Februari 2012 - 13:03

    Melana:

    En weg ben je. Wens je een super reis en ik ga je zeker volgen! Het is dinsdag avond en raad es wie hier zwemt....??? Jahoor go Geert! Groetjes Melana

  • 25 Februari 2012 - 19:10

    Jade:

    Zo... Je hebt je huiswerk goed gedaan zeg!!

    Veel plezier! Geniet er van!
    Want voordat je het weet is het jaar om!
    Echt!!!

  • 07 Maart 2012 - 09:33

    Laura:

    Buenos días!
    Leuk om je belevingen en eerste indrukken te lezen.
    Na het moeilijke afscheid, vind jij je weg wel weer in het reizen.
    Je eerste land zit er al weer op; voorlopig tot ziens Brazillie en hallo Uruguay! Kijk uit naar je volgende reisverslag!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 104416

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 02 Oktober 2015

2 weken Iran

11 Februari 2012 - 11 Februari 2013

Rondreis Zuid-Amerika

01 Maart 2009 - 01 Maart 2010

Wereldreis

Landen bezocht: